Cum pot plasa o comanda?
Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrati pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale.
Cat dureaza procesarea si livrarea comenzilor?
Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 48-72 h lucratoare de la receptionarea comenzilor. Comenzile vor fi expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in aproprierea datei alese.
Cat costa transportul?
Bucuresti & Tara: 20 lei.
Expediati si in strainatate?
Momentan nu livram international.
Cum pot anula o comanda?
Pentru anularea comenzii trebuie sa ne contactati telefonic: 0724092432 sau pe e-mail contact@cozyforyou.ro si sa solicitati anularea comenzii.
In cazul in care comanda nu a fost procesata, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3-15 zile lucratoare, in functie de banca emitenta a cardului.
Atunci cand comanda a fost refuzata de catre client avem nevoie ca coletul sa ajunga la depozit, apoi se initiaza procedura de creditare, daca comanda a fost achitata in avans, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului in termen de maxim 14 zile calendaristice.
Cum aflu ce inseamna statusul comenzii mele?
In asteptare-Comanda a fost inregistrata, urmeaza sa fie prelucrata.
Finalizata-Comanda a fost procesata, factura fiscala transmisa pe email.
Anulata-Comanda a fost anulata si se primeste un email.
Refuzata-Comanda a fost refuzata de catre client si se primeste factura storno.
Nu am finalizat plata, cum pot prelua procesul?
In cazul in care ati intampinat erori cand ati introdus datele cardului, pentru a reincerca plata, accesati comanda si dati click Reincearca plata prin PlatiOnline. Posibilitatea Reincearca plata prin PlatiOnline este valabila 24 ore, dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platita.
*Nota: exista posibilitatea ca in timpul trecut de cand ati plasat comanda si pana in momentul in care ati finalizat plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare pe produse.In cazul in care ati reusit sa platiti, iar produsele nu se mai afla in stoc fizic, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.
Se poate factura pe firma?
In pagina Finalizeaza comanda trebuie sa completati datele firmei pentru care va fi eliberata factura fiscala. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.
Cum imi pot modifica datele de contact?
Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunea Contul meu.
Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/comenzi?
Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni-Vineri, in intervalul orar 09:00-17:00 telefonic 0724092432, WhatsApp in intervalul orar 09:00-17:00 si e-mail contact@cozyforyou.ro
In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiune Comenzi, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmarii statusul accesand Urmareste comanda.
Cum trimit o cerere de colaborare?
Trimiteti un email care sa include oferta/prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa contact@cozyforyou.ro
Cum pot afla la ce produse m-am abonat pentru Notificare stoc?
Lista produselor pentru care s-a solicitat notificare, este disponibila in sectiunea Produse Favorite din Contul Meu.
De ce nu pot sa cumpar mai multe bucati la unele produse?
Aceasta limitare ne anunta ca nu avem in stoc acel numar de produse.